Conversie
optimalisatie
Hoe zorg je ervoor dat bezoekers direct actie ondernemen als ze op je website komen? Dat doe je door al hun contactmomenten met jouw bedrijf te optimaliseren, van begin tot eind!
Je kunt je enorm inspannen om klanten via je social media kanalen of zoekmachines naar je website toe te trekken. Maar ze daar niet besluiten direct actie te ondernemen, dan verlies je ze even makkelijk. Dat is zonde!
Verbeteren van de klantreis
De contactmomenten die de klant of nieuwe medewerker heeft vóór er uiteindelijk actie wordt ondernomen, noem je de klantreis.
Geen enkele klantreis is hetzelfde, maar om meer succes te behalen, is het wel belangrijk dat je geïnteresseerden moet je blijven verleiden.
Mensen die niet geïnteresseerd zijn, moeten ook weer automatisch uitstromen. Dit doe je door je klantreis te optimaliseren om de conversie te verhogen. Daar speelt je website vaak een grote rol in.
Waar kunnen we je bij helpen?
Wij kunnen je helpen met het:
- schrijven van e-books;
- schrijven van whitepapers;
- samenstellen van webinars;
- instellen van chatbots;
- ontwikkelen van landingspagina’s;
- laten groeien van je e-mail abonneelijst;
- verleiden van e-mail abonnees tot een aankoop;
- advies over de gebruiksvriendelijkheid en snelheid van je website;
- optimaliseren van de conversie van je website.
Er zijn gemiddeld 5 tot 8 contactmomenten nodig tot actie
Voordat een potentiële klant overgaat tot actie, heeft hij misschien al een e-book of whitepaper gedownload, een kortingscode gebruikt, 4 e-mailtjes van je geopend of zelfs een gratis webinar gevolgd.
Wij houden dit met behulp van slimme software bij en koppelen hier contactmomenten aan. Zo kunnen we zien wie er daadwerkelijk bereid is om te kopen en wie er nog wat extra motivatie nodig heeft.
Automatisch en toch persoonlijk
De contactmomenten kunnen we niet alleen personaliseren, maar ook automatiseren. Op die manier kun je potentiële klanten blijven bereiken en honderd geautomatiseerde beslissingen maken die enorm veel tijd besparen.
Meer succes met jouw website?
Laat ons gratis jouw website scannen
Gerelateerde cases:
Jouw externe marketingafdeling
Soms heb je iemand nodig die elke maand met nieuwe suggesties komt. Iemand die proactief met je meedenkt en je afremt als je foute beslissingen dreigt te nemen. Iemand die met je bedrijf vervlochten raakt en moeilijke dingen op een begrijpbare manier aan je uitlegt.
Iemand die al heel veel verschillende soorten bedrijven heeft geholpen om hun doelen te bereiken. Iemand met ervaring. Daarom kiezen veel van onze klanten ons als partner.
Wat houdt dat in?