Website voor Voscon
Bedrijven die vooruit willen, zijn altijd op zoek naar manieren om zichzelf te verbeteren. Voscon is één van die bedrijven. Door de jaren heen heeft Voscon zich gespecialiseerd als een staalconstructiebedrijf die vooral in de industrie actief is.
Ondanks deze specialisatie, merkte Voscon echter dat veel huidige en nieuwe klanten toch niet precies wisten wat ze deden. En dat stond Voscon in de weg om een groei door te maken. Toen Voscon ons dit probleem tijdens een strategische sessie vertelde, wisten wij wat ons te doen stond. We ontwikkelden een pay-off en een compleet nieuwe website.
Bekijk websiteOm het goed te doen, analyseerden we de doelgroep, de concurrenten, de huidige marketingmiddelen en verdiepte we ons in de wereld waar alles van metaal gemaakt wordt.
Al snel werd duidelijk dat de teksten die op de website stonden niet meer aansloten op het doel van Voscon. We zijn daarom eerst begonnen met het clusteren van onderwerpen en menu items om een duidelijke structuur in de website aan te brengen.
Bij de herstructurering van het menu, het vormgeven van de website en het schrijven van de teksten, hebben wij extra aandacht gegeven aan het doel: Duidelijkheid creëren in wie Voscon is, en wat Voscon aanbiedt.
In de website hebben wij daarom gekozen voor grote koppen tekst en een duidelijk overzicht van alle diensten. We hebben bewust niet gekozen voor een dropdown menu omdat we wilden dat de bezoekers van de website op een overzichtspagina uitkwamen waar in 1 oogopslag duidelijk werd wat Voscon doet.
Omdat Voscon in het verleden veel projecten heeft uitgevoerd die de veelzijdigheid van het werk lieten zien, is er ook een compleet vernieuwd projectenoverzicht gekomen met de mogelijkheid om veel grote foto’s te laten zien. Alles om de bezoeker telkens het gevoel te geven dat zijn uit te voeren project eenvoudig door Voscon opgepakt kan worden.