Website voor Peterman
Al meer dan 100 jaar is Peterman, naast het Belgische bier, de favoriete alcoholische drank in België. Een Belgisch product met een rijke geschiedenis waar veel Belgen trots op zijn.
In de loop der jaren zijn er meer dan 20 verschillende Peterman producten op de markt gekomen, verschillend tussen pure graanjenever, jenever met fruitsmaken en crème achtige jenever met mokka, karamel en vanille. Alles om in te spelen op de continue veranderende vraag. Daarmee blijft Peterman relevant en is niet bang om met zijn tijd mee te gaan.
Focus op de jongere doelgroep
In het verlengde van de strategie van Peterman, was de website toe aan een grote renovatie. Peterman wilt zich in de toekomst meer focussen op de jongere doelgroep en er moest daarom een fris ontwerp komen. Een ontwerp waar het maken van cocktails een grote rol speelt en waar de Belgische trots en geschiedenis subtiel naar voren komen.
De mogelijkheid om het merk met de tijd mee te laten gaan, moest ook terugkomen in de manier waarop de website aan de achterkant opgebouwd is. Met WordPress als handig content management systeem, is het met deze nieuwe website voor Peterman heel eenvoudig om in te spelen op trends, omdat ze ook de website hier makkelijk op aan kunnen passen.
De keuze om de website ook in het Frans vertaald te kunnen laten worden, maakt de website af. Op naar de volgende 100 jaar!