Menu
Cases
Diensten
  • WordPress website
  • Conversie optimalisatie
  • LinkedIn marketing
  • Instagram marketing
  • Google optimalisatie
  • Bedrijfsfotografie
Over ons
Heisa Noordsingel RotterdamContact
  • info@heisa.nl
  • 010 737 1339

Landingspagina om een jongere doelgroep kennis te laten maken met Port

Website voor Porto Cruz

Landingspagina om een jongere doelgroep kennis te laten maken met Port

Net als jenever, wordt ook port voornamelijk nog gedronken door een oudere doelgroep. Omdat deze doelgroep steeds kleiner wordt, moet er actie ondernomen worden om het port drinken aantrekkelijker te maken. Porto Cruz, de best verkochte port ter wereld, heeft speciaal daarom een manier bedacht om port te serveren: Porto Cruz Fresco.

Porto Cruz Fresco betekent port drinken in een groter glas gevuld met ijsblokjes en met vers fruit of kruiden en specerijen. Om deze nieuwe manier van port drinken te stimuleren, vroeg Porto Cruz of wij een landingspagina wilde ontwerpen en ontwikkelen waarop een stedentrip naar Porto gewonnen kon worden. Het doel van deze actie was om mensen kennis te laten maken met de nieuwe manier van Port drinken.

Bekijk website

Werkzaamheden

  • Wordpress maatwerk websites

Gerelateerde cases:

 

Een landingspagina om meer merkbekendheid te creƫren

Website voor Poliakov Vodka
 

Website voor een gin merk dat verkocht wordt in meer dan 50 landen

Bekijk case
Fill 1

Vragen over dit project?

Bel 010 737 1339 of neem contact op

Meer dan 100 organisaties werkten al met ons samen.

Offerte aanvragen

  • Noordsingel 117
  • 3035 EM Rotterdam
  • 010 737 1339
  • info@heisa.nl